Återstår att se!

Testade I-Doser! Tja, vad ska man säga.. Av allt som skulle hända så hände det endast att jag skaka, svettades och såg ett antal "black spots", det vill säga kålsvarta ringar och snabb andning. Det jag mest blev imponerad över var svettningarna. Det var inget jag kände under tiden frekvensen var igång, jag märkte det efter hur jävla svettig jag blev. Finns många faktorer som gör att man får full effekt. För det första; man ska vara avslappnad, det vill säga en aning trött. Vilket jag inte var speciellt.

I vilket fall som helst, nöjd med vad som hände men det känns som om jag kan få ut mer av det här och det ska givetvis testas igen!

For the Drugs! No wait, isn't it Horde? Bah! FOR THE DRUGS!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0