Det händer inget.

Det händer inget.
Vad ska man ta sig till.
Ställer retoriska frågor till mig själv.
Lägger mig ner i sängen.
Somnar.
Vaknar.
Det händer inget.
Vad ska man ta sig till.
Ställer retoriska frågor till mig själv.
Lägger mig ner i sängen.
Somnar..
Repeat.

Deprimerad, vilsen och trött
vandrar jag igenom mitt egna sinne,
undrandes var jag egentligen är,
vilken fas, vilken del.

Hurr durr derpiderp, låten går så här
Fan va emo jag är, typiskt mig,
varför är det så här, när allt är sådär,
tråk tråk och mera tråk, ge mig en kåk.

Hurr durr derpiderp, det händer inget,
Vad ska man ta sig till,
Ställer retoriska frågor till mig själv,
Lägger mig i ner sängen,
Somnar.
Vaknar.
Hurr durr derpiderp, så var jag död.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0