Idag

Idag har jag varit extra rolig OCH har haft extra roligt. Problemet är att det är lite suddigt för jag må ha snurrat rundor i den där saken i Floraparken lite för mycket, haha. Gick fort som fan och riktigt snurrig, sen sköt Togge-boi på mig med soft-air gun.

IMORGON

Ska jag till sjukhuuuuuseeeet! Äntligen få röntga örat och se hur det står till där inne. *BANKAR PÅ ÖRA* Hoppas det är botligt och inte OBOTLIGT med det där possible skinnbit som KANSKE sitter fast i trummhinnan som jag MÅSTE operera ut var tredje ÅR för RESTEN AV MITT LIV. Men jaja, blir väl lite depp över det hela om det är så, men det går över. Jag vill bara kunna höra som vanligt igen..!

I ÖVERMORGON

.. Vänta, är det torsdag då?

I ÖVERÖVERMORGON (?)

ÄR DET VALBORG. Vart ska jag?

Med Linus och Ola till puben och slösa upp alla mina pengar? Blir säkert kul men.. orkar inte slösa alla pengar...
Med Dennis och William och dela sprit och öl, MEN kanske inte lika rolig fest. (Tollarp)
Med Jens och Adam och göra.. något vettigt hoppas jag. Jag vill HELST vara med Jens och Adam för de är epic, men vart ska vi?! PLUS, vi har fett med öl / sprit lololol.
Nå?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0