Jaha, nu blev jag arg igen.

Jag blir helt jävla vansinnig på folk som kan lägga ner pengar på en gångs företeelser. Satt och messade med Sara och så skriver hon att hon fixar grejer till balen etc etc. Direkt när jag ser bal, pengar, grejer och "ONCE IN A LIFETIME" blir jag riktigt arg på människor som kan lägga ner så mycket tid och pengar på sånt. Inget illa mot Sara nu dock, jag menar bara att det är inget jag skulle få för mig att göra. Om jag ska lägga ner pengar på något ska det vara i minst 20 år. Vågar ju knappt köpa mjölk för det verkar ju helt onödigt att lägga pengar på, man kan dricka vatten, billigare och det släcker törsten bättre.

Visst, jag är girig, men vafan. Jag älskar mig själv mer än något annat, hah, inte ens kärlek kan jag ge bort längre. Haha, kärlek. Skrattar av tanken bara. Tyck vad ni vill om mig, bryr mig inte ett jävla skit om vad någon tycker om mig, empty words from a nobody, så att säga. Om du vill lägga ner tid på hat är det ditt beslut, likaså som det är mitt beslut. Och vet ni vad, jag lägger faktiskt ner mycket tid på att hata omgivningen, men det är jag glad över.

Får väl kanske ta och lugna ner mig, jag bryr mig lite för mycket om saker. Fast! Egentligen inte, jag vill bara ha mitt sagt när något är väldigt efterblivet och med tanke på det mesta här i världen är uppenbart efterblivet så måste jag ju prata hela tiden. Nämen sedär ja! Nu har jag ont i huvudet så jag ska nog lägga mig ner ett tag och kolla på How I met your mother.

Tjarå, minions.

Kommentarer
Postat av: furedde

fu

2010-04-03 @ 20:58:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0