Neråt.

Drömmar om död, drömmar om förlust, sorg och rädsla lider jag av, medan du sörjer över hur bra ditt liv är, bör du se ner på hur de andra har det och inse hur fint du har det. Dessvärre ser du inte självklarheten och bör straffas med döden, å, ett sådant fruktansvärt öde. Men det är dit vi alla ska, i slutet på våra dar, då vi gjort det vi ska. Ovetandes om vad vi i själva verket gjort, så dödade vi en hjort. Med avgaser av fossila bränslen, som om det skulle göra någon skillnad, vare sig det vore att göra det fort, eller göra det stort. Vår kära jord går mot ett dess final.

Då vi ingen kärlek hittar, må vi döden få, men tills dess, lev som få.

~Niklas Cederberg


Öh.. Känner mig väl lite depp. Kanske. Eller? Klart jag gör. Hatar mig själv för vem jag visades sig vara, jag skyller på mig själv, samt många andra som har påverkat mig negativt genom mitt liv. Jag önskar er en plågsam och långsam död, det är det minsta jag kan göra. Stoppa mig, innan jag dödar. Äsch, har vett nog att inte hålla på med sånt skit. Ska inte hjälpa folk på traven att avsluta vad de antagligen håller kärt -- Livet.

Ska nog lägga mig nu.. Heh. ~Hjälp~

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0