Softa 8 veckor.

6 + 2 = Hurr durr!
Ja, 6 veckor praktik och 2 veckor lov har passerat. Vad har vi lärt oss av det här? Jo, du kan fortfarande slacka med din framgång och ändå tjäna pengar på det. 7 DAGAR praktik av 6 veckor. Känns vettigt! Haft ett sommarlov det vill säga. Äsch, jag har ju gjort omprov i 2 ämnen också så, något annat har jag väl gjort också. Men men, till skolan på måndag. MEEEEN jag tror jag slackar lite vetja. Samhälle som start med Cecilia.. vadheterhennesansikte.. Jaja, vi kallar henne Cecilia Poudlestork för hon ser ut lite som en uppstoppad blandning av en pudel och en stork.
Blir en sista uppesittar helg tycker jag, med Jens och Adam. I alla fall Adam för han är också lite som ett uppstoppat djur. Men jag vet i fan vad det har tagit åt honom, mitt i nätterna får jag kluriga SMS av honom. Så som "Nananana batman!" och "det är riktigt skönt att släppa lasset mitt i plurret". Okej, han skrev inte riktigt sådär, jag formulerade om det så det blev extremt roligt. Haha. Nu får jag fan lägga av. Måste hitta på fler roliga sånna.
~~~~Ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0