Svart, sååå svart.

Igår från ungefär klockan elva till tolv var allt svart. Det var fan riktigt hemskt plus att jag inte mådde särskilt bra. Jaaa jag må ha druckit en massa men det var roligt ändå.

Bortsett från att det var ganska så hemskt igår så är jag glad att jag har ny hårddisk och mer RAM minne.. xD Brb, ska öppna ytterdörren. Det var Alexander "BD" Pounderschwine. Haha.

I vilket fall som helst så ska jag ner och köpa nytt telefonkort och kanske en dricka. Inte särskilt bakfull, känns lite grann i magen men jag gick upp lite då och då och drack vatten hemma hos Jens. Jens är epic.
JA MEN NU SKA JAG ÅKA SEN SPELA HON MED ADAM OCH JENS <3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0