Tänkte jag skulle tänka lite.

Undra om man kan tänka på att man ska tänka på att tänka på något. I-Doser ska jag testa imorgon med Ola! Förhoppningsvis. Det är ett program som stimulerar din hjärna med frekvenser för att få en effekt på dig. Som t.ex, hasch, marijuana, alkohol, meta amfetamin, atom bomb, heroin, till och med orgasm!  I alla fall, jag ska testa meta amfetamin, det starkaste av alla doserna. Låt mig demonstrera vad det kan göra med dig.

Crystal_Meth.drg
"This dose seems to do both good and bad, but it is such a fine example of how a binaural dose can really effect your entire body. Expect increased energy and alertness, decreased need for sleep, euphoria, increased sexuality, excessive talking, sweating, visual & auditory hallucinations (hearing voices). This dose literally freaked out several of our beta testers when they got sweats and reported hearing things from inside their head."

Det står mer men tänker inte skriva mer, you get the point of what it is doing.
Nu är det som så att jag har redan testat frekvensen i en liten stund och det fick mig att svettas lite smått, började skaka och se lustiga skuggor, färger ändrade sig lite smått, och detta var bara för en liten stund. Jag vill testa hela grejen!

Och det är exakt vad jag ska göra imorgon. Jag låter kanske lite galen, men det är ju upp till bevis ifall något så enkelt som ett ljud kan få dig hög. Visst, brown noise kan ju få dig att skita ner dig totalt för att frekvensen gör så att din ändtarm slappnar av och du inte har någon kontroll över den.. Haha. Men att göra så att du blir helt hög är helt sjukt.
Önska mig lycka till!

"It's only a phase in life where you do what you think is good for you, your friends and everyone else around you. It's not really good for you but you have been crushed emotionally and need something to make you feel better. It's nothing I'd like to speak about, but she really destroyed me that night."  - 29/10-09 Fuck you, world.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0