Är det så man gör?

Jag hade tänkt skriva det längsta blogginlägget jag någonsin har gjort. Delvis för att jag mår mentalt dåligt just nu men å andra sidan så gör jag alltid det, so what's the difference? I'm just sayin'! Jag känner just nu att.. egentligen känner jag ingenting för jag är ganska avdomnad i hela huvudet. Antagligen för att Elin ligger och "gosar" med Omelius i andra rummet. Jag har lovat mig själv att inte bry mig men problemet är att vi två har en så stark connection av någon mysko anledning. Kanske för att vi är tjucktslumpade i huvudet så finns knappt. Just det, tjucktslumpat(/de) är det nya ordet. Anyway, och det stör mig att jag bryr mig för jag vet vart jag slutar ändå. Heartbroken och helt galen. Å andra sidan är det inte mycket bättre att vara olyckligt kär. Det är inte så att jag inte vill vara med henne för att jag mår dåligt. Jag mår faktiskt episkt när jag är med henne, men att någon ska tafsa och sliska på henne är bara förjävligt. Man gör inte så mot henne, hon är fan för fin för att någon ska tafsa överhuvudtaget. Blir sick lack på människan. Ja, I'm back that road. Ser ner på alla andra igen, hatar det mesta etc. etc.. You know the drill om du har läst min blogg det senaste halvåret - Eller när fan det var jag skapade den. Kanske du har märkt att jag drämmer till med Engelska ibland? Beror på att jag gör det när jag är arg eller ledsen. Antagligen för att det är mycket lättare att uttrycka sig på Engelska, hell, I could have gjort hela det här inlägget på Engelska men nu blir det en irriterande blandning istället, skyll dig själv om du läser det. Men sluta inte här.

Nu till frågan, är det så man gör?
Är det så man gör som kille, tafsar på vad man vill ha, sliskar och snuskar på flickor som är attraherande? Jag förstår inte grejen med det. Män är djur. Fyfan vad jag låter bög och feministisk, men min syn på män är följande; Alkoholiserade, lågutbildade, hängiga och tråkiga till hur de är, allmänt tröga och har ingen hjärnkapacitet och tänker med sitt lilla blåbär konstant. Många killar / män lever upp till den beskrivningen oftast, vilket är jävligt trist. Jag vill inte vara en hypokrit men själv är jag inte perfekt heller. Jag är själv inte den smartaste kanske, jag tänker dock aldrig med mitt jävla ollon, jag är varken tråkig eller hängig och jag är inte alltid berusad. Trög - visst, håller med på den fronten, men erkänn att jag har en valid point i min beskrivning av killar / män.

-Så hur gör man för att vara normal, åh, store gud Niklas?
-Jo, du slutar upp med vad du gör. Men vet du vad du egentligen håller på med och som du ska sluta med?
-Nej, Niklas, jag vet inte.
-Du lever.

Precisely, you're alive and out of control, I am compleeeeeeete! - Fuuuuuck! Yes you are fucked, shit out of luck, now I'm complete and my cock you will suck! This world will be mine and you're first in line, you brought me the pick and now you shall both die! Okej, nu spårar jag ur lite med film och låt referenser but you get the picture. Tenacious D - The Pick of Destiny förresten. Länk längst ner på inlägget! (#1)

Efter att kolla på det klippet blev jag helt glad. Verkligen den bästa filmen någonsin. Texten till låten är episkt! Bättre än Dead Planet med Sonic Syndicate, haha, och då är det imba musique. Länk till den låten längst ner på inlägget! (#2)

Ja, vet inte om att göra det längsta inlägget jag någonsin har gjort kommer att hålla, känns inte som att jag har så mycket att blogga om mycket mer än det jag redan skrivit om. Men något jag ska lova mig själv är att aldrig bli kär igen, även om jag redan är det - igen. Usch, pictures from my past days are stuck on repeat with a slow scrolling effect inside of my head, slowly corrupting my feelings for everybody. Ska inte låta tiden återberättas. Jag vill vara säker på att jag får ut något av det jag försöker med. Men det kan man aldrig veta så hur ska jag veta om jag ska satsa på det? Jag tror att, när jag är riktigt kär i någon så respekterar jag den personen för mycket för att ens röra henne och om jag ser någon annan röra henne så vill jag slå till den personen. Automatiskt blir den personen sliskig och rälig för mig. Som den där jävla Tom eller vad han heter, seriöst den mest efterblivna människan jag har stött på. Vilket fall som helst, han är verkligen så jävla sliskig, lågutbildad, trög och tråkig. Så han lever ju lite upp till den förut nämnda beskrivningen av killar / män.

Så... Vad ska jag göra åt saken med mina känslor? Jag vet att om jag uttrycker mig igen så får jag samma svar som för ett år sedan, och det tog några månader att fatta vad som hände och varför, om du har följt min blogg så borde du veta vilket helvetes mongo jag har varit och blivit. Många ser det positivt dock, jag själv ser det mer negativt, förutom det faktum att jag har kommit förbi den där fasen när man inte bryr sig om någonting, någon människa, något djur, någon varelse eller växt, partikel eller atom som någonsin har existerat. Det känns skönt, men det kan vara negativt dock. Det har fått mig att bli mer framåt och livande, folk tycker om det. Hah, jag har aldrig skrivit Hennes namn en enda gång under hela min tids bloggande. Kanske ska vänta med att berätta Hennes namn, drar detta igen, om du läst min blogg förut så borde du veta att jag har nämnt Henne genom att lägga till en stor bokstav på H i "henne" för att markera att det är en plot character in the story of my life. Jag antar att det blir lite spännande på något vis att man inte fått namnet än. Förresten, jag vet faktiskt inte om jag har nämnt det någongång om jag ska vara ärlig. Kanske har spaceat off vid något tillfälle och skrivit det av misstag för det var inte meningen i så fall, det har varit planerat att jag aldrig skulle skriva hennes namn för varje gång jag kollade min blogg skulle jag se hennes namn. Låter löjligt kanske, men jag kunde absolut inte bli påmind om det överhuvudtaget. Nu har jag kommit över det, vi snackar igen efter fyra månader av komplett tystnad med inte ett enda ord utbyta.

Kom just på en annan sak, skulle inte jag sluta blogga om Elin? Jo, det skulle jag. Hmm.. Varför slutar jag inte med det då? Egentligen skulle hela det här inlägget handla om henne, mig själv och hur korkad jag är. Börjar bli trött så här klockan tre på morgonen. Men äsch, är man hardcore gamer / blogger så. Haha, blogger y0. Nu driftar jag igen. Jävla Elin.

Oh, mina jävla öron! Eller.. mitt vänster öra. Använder fortfarande örondroppar, väntar på röntgen som jag tog för tre - fyra månader sedan. För att sen vänta på en operationstid i antagligen lika länge, som tur är kostar inte örondropparna mer än sjuttio kronor ungefär, men det är tråkigt att jag ska behöva använda örondroppar i minst ett halvår till antagligen, det är i alla fall min gissning. Det gör mig inte särskilt mycket gladare ska jag säga. För det är jobbigt att bara höra lite mer än 50% på vänster öra och ta örondroppar varje dag, samtidigt som man tänker på att hela grejen kan vara obotligt så jag får ha det hela livet och operera var tredje år, ANTAGLIGEN SAMTIDIGT som jag använder mer örondroppar eller salva för att hålla bakterier borta i resten av mitt liv. Kul. Ska väl inte beklaga mig egentligen, finns andra som har det värre antar jag.

Oh yeah, glöm inte kolla in RayWilliamJohnson på Youtube, jag vill inte att ni missar det. Länkar hans channel i slutet på inlägget. (#3)

Länkar:
#1 http://www.youtube.com/watch?v=-Jm3Zb-HSvo

#2 http://www.youtube.com/watch?playnext=1&playnext_from=QL&feature=disco&v=3NFfuz1_L44#!q=Dead%20Planet&st=disco

#3 http://www.youtube.com/user/RayWilliamJohnson


Kommentarer
Postat av: Jakob

Jag orkar inte läsa :(

2010-07-07 @ 19:08:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0