Avlider

Tror jag avlider! Bättre dag i dag i alla fall.. Men mår fortfarande skit så att säga. Inte så mycket att säga om dagen speciellt. Jag vet, jag vet... Vi ska spela HoN såfort jag har slutat knarka depression. Men behöver lite mer tid bort från ert snack, och mer till mitt egna snack. Förresten, träningschemat för resten av mitt liv:

30 Minuter på springsaken, maskinsaken... vad den nu heter. Det är en sak man tränar med i alla fall.
30 Sit-ups.
30 Armhävningar.
2 minuter sån där sak där man ligger ner... brädan heter den typ. Sämst är jag.
Drickpaus i max 5 minuter.
REPEAT THE PROCEDURE!

Så ja, det där blir lite mer än en timme. Idag hann jag inte riktigt för vi skulle in till stan, men jag ska fortsätta hålla detta uppe så ska ni få se på en ny Niklas.

Hade tänkt kolla på lite Family Guy på min iPod nu och sova. Det är riktigt skönt det. Har ju knappt varit hemma för fan! Måste få sova i min egen säng nu. Förresten, det här med Elin som gjorde mig så himla ledsen igår, i förgår och alla andra dagar som vi umgås.. Jag vet inte riktigt men.. ja, vad ska jag säga? Vad vill jag säga... Nu har jag ändå skrivit så här mycket så nu orkar jag inte sudda ut det. Men vad jag vill ha sagt är väl... Jag vill vara vän med henne, men ändå något extra, jag menar.. Nu menar jag inte så här, WOW AWESOMESAUCE SEX ALL THE TIME LOLOLOLOLOLOL. Men mer som bara.. hålla hand eller något. Ja, det låter bögigt men jag, som ni kanske vet vid det här laget, är inte sliskig och allt sånt skit som killar gör.

...

............................

Men ska sova nu i alla fall efter det här patetiska inlägget som Elin kommer att läsa så småningom och få reda på hur jag känner. LOLOLOL DET ÄR DET JAG VILL HÖHÖHÖHÖ. Det är därför jag hatar mitt liv. Jag pratar med mig själv genom text på internet. Detta är som att skriva ner mina tankar åt mig själv fast andra kan läsa vad jag tänker. Eller som typ -- NEJ! Måste sova nu! Sluta tänk Niklas.

~ Niklas sover, godnatt.

Kommentarer
Postat av: Spence

Hej

2010-07-09 @ 12:02:19
URL: http://spencegaming.ih4xx.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0