Bloggen y0

Fixat till bloggen lite. Känns mer fresh, hahaha.

Är på LAN hos Simon Omelius med min bror. Inte för att vi spelar något speciellt, mer bara att vi sitter här och inte gör så mycket. Men det är ganska soft det också. Elin är här lite då och då. Haha, värsta grejen med henne förut. Simon duschade eller något (vet i fan, jag menar, jag la inte ens märke till när Elin gick hem eller var hon nu tog vägen) och hon såg på honom med ett sånt ansiktsuttryck som betyder "Åh, så jävla het, vill ha honom nu på dirren, skulle fan slängt ner honom på golvet, rivit av alla hans kläder och gjort honom en stor macka, sen ringt mormor" ... Eller var det bara jag som tänkte så? Huzzaaaaa -- aaah, fuck, självägd igen. I tend to do that lately.

*Cool transition* CHICKA CHICKA CHUNG!

.. RayWilliamJohnson! Riktigt bra Youtube serie! Ni borde kolla in det. Sinnes roligt. Han visar vad som är HETAST OCH MEST INNE på internet och snackar om det. Vet, jag låter gay. *Sadface* Länk längst nere på inlägget!

I alla fall, Uruguay - Holland ikväll. Hoppas Holland vinner faktiskt! Får väl se, ska se matchen i alla fall. Men jag vill typ äta något till, så sugen på chips så det är något så sjukt, kommer fan avlida om jag inte får CHIPS! .. Fast yoghurt går bra också. Wat.

(Elin, när du läser det här så har jag redan bytt ut dina trosor mot en arg krokodil.)

Länkar:
http://www.youtube.com/user/RayWilliamJohnson

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0