Finns ingen vettig rubrik till detta

Det är roligt hur man kan gå från extremt glad till att vara så ledsen så man drömmer om att man tar sitt liv. I natt, historien återskapas. Så här är manuset i stor skala: Pojke kär i flicka, flicka inte villja samma sak, pojke ledsen, flicka vara med annan, pojke död. Okej, inte död. Jag vet vad Hon tycker om att jag alltid säger att jag dör etc etc. Förlåt mig, men jag känner inte för nå' annat.

Låt mig skriva några punkter om den här veckan hittils.

-Går sakta in i depression.
-Drömmer mardrömmar om något som jag inte vill nämna (Men som jag antagligen kommer nämna i ett senare inlägg)  och hur jag dör.
-Pappa anser inte att han och mamma är tillsammans, de är bara vänner.
-Pappa kringår meningen att vi inte är hans barn, men budskapet kommer fram på ett sneaky sätt.
-Jag har inget självförtroende kvar och det lilla jag har använder jag för att trycka ner mig själv.
-Jag har insett att jag inte har någon framtid.
-Det finns ingen jag litar på.
-Det finns ingen i mitt liv som någonsin, som jag anser, aldrig har givit mig kärlek, hence the hatred for everything.

Det är så här det går när jag är ensam. Jag tänker för mycket på allt skit, jag kommer slutligen på vad som är fel, vill ändra på det men det går inte för det finns ingen motivering. Varför ska jag bli bättre på något, varför ska jag jobba för att se bättre ut? Får jag ut något utav det? Finns det något eller någon jag får? Är det värt att sträva efter ingenting? Så många frågor jag ställer till mig själv, ingen har någonsin fått ett vettigt svar antar jag.

Ja, jag vet att ni alla vill spela dator med mig men jag mår inte särskilt bra just nu, även om jag inte visar det. Jag har nog aldrig visat riktigt hur det egentligen är med mig. Vill inte att den personen ska behöva må dåligt för att jag mår skit, sånt smittar trotsallt av sig. MEN! När jag faktiskt är ensam så mår jag verkligen skit, jag hatar att vara ensam, den där tomma känslan. FUCK. Jag hatar mig själv för den jag är, så vad ska jag göra för att ändra på mig själv? Jag listade upp lite saker i mitt huvud när jag spaceade off när någon pratade med mig.

-Stänga ute alla människor, få lite betänketid på vadfan som egentligen händer.
-Aldrig använda mig av känslor, jag passar bättre som en känslokall jävel.
-Sluta gråta varje gång jag är ensam.
-Sluta äta, bli smal och rälig och hata mig själv mer.
-Äta sunt, träna regelbundet.
-Äta inget, träna hela tiden.
-Ni ser kanske vart det här leder.

Ja, allt slutar med att jag hatar hur jag ser ut. Jag är inte tjock, men jag har kroppsbyggnad som en jävla säck. Det måste bli ändring på det. Jag har en motivering, jag har något som får mig att fortsätta. När jag lärt mig att älska mig själv och once again hata allt annat, istället för att söka kärlek och hata mig själv, så ska ni få se på förändring.

En positiv grej den här veckan är ett ökat antal bloggläsare, har aldrig haft så många! Keep on readin' 'bout my terrible life! Ska hämta lite saker nu och fakka mig själv i huvudet ett tag.

~Dentan AFK.


Kommentarer
Postat av: Spence

En positiv grej den här veckan är ett ökat antal bloggläsare, har aldrig haft så många! Keep on readin' 'bout my terrible life! Ska hämta lite saker nu och fakka mig själv i huvudet ett tag.



Troligen för att jag joinar på ny ip varje gång? :) Tyvärr mate :D Men iaf, sorligt att vi båda är ensamma tbh. Jag menar, kan det bli bättre än Niklas och/eller Spence egentligen? :D

2010-07-08 @ 16:59:37
URL: http://spencegaming.ih4xx.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0