HEEja.

Balph UltiFin Double Tap! Spence, Dentan och BD!

Spelar HoN! Tog lite screenshots. Blev inte så många bra men dessa var snygga. Spence kör Fayde, jag kör SS och BD kör Chronos. Riktigt roligt game, mötte ganska bra motstånd, men med SS som carry är det löjligt.

Har inte gjort så mycket idag. Har väl mest suttit inne och häckat. Tränat har jag gjort lite, laddat ner Tenacious D in the Pick of Destiny. Verkligen en epic film, sett den förut men måste se den igen. Ska inte sova ännu! Ska spela lite HoN till tror jag och sen slagga framför iPoden, haha. Har Baksmällan på den och jag måste säga att den är tjuckt rolig men jag somnar hela tiden till den. Jaja.

~Neil out.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0