Kort inlägg den här gången

Jag har försökt göra ett inlägg som bara är några rader för en gångs skull. Men jag drifta off helt ibland och skriver om allt möjligt! Det är kanske det som gör mig så intressan. Kanske inte. I vilket fall som helst, ett kort inlägg idag!

Jag vaknade upp imorse, HEEja. Det gjorde jag. Började med att gå ut i solen ett tag, tog ett dopp i poolen och sen sprang jag och min bror iväg. LOL. Nej men vi var ute och joggade lite, skönt! Sen gick jag in och fortsatte på maskinhelvetet som jag inte vet vad den heter. Stor läskig grej. Mina lovade 30 armhävningar, 30 situps etc.. Ja, kändes skönt! Sen en dusch efter det och ägde loss i HoN, tre matcher på dirren sånt jävla smek i sketan.

Jupp, det var väl relativt kort! Vad jag ska göra nu? Jag ska hämta träningscykeln, cykla och titta på film samtidigt. Det är ganska produktivt antar jag. Jag är fan stenseriös. MEN JAJA! Vi hörs allesammans!

~Niklas driftar off.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0