Lördag

Hittade nyss en bra låt med System of a Down kallad "Lonely Day" från albumet "Hypnotize". Tänker inte säga att den påminner om mig själv. Menar bara att den är jävligt bra!

Att sola är riktigt skönt, trist att man blir värsta ormen och ömsar skin hela tiden. Jag menar, wat. Lustigt, jag har haft bloggen uppe i två timmar nu och inte skrivit någonting nästan. Bara slagit huvudet i bordet hela dagen för jag har kunnat ha hög volym på stereon även ifall mina päron är hemma. Det har varit utomhus dock så. Nu menar jag inte att jag inte har varit ute idag, jag har faktiskt solat i två timmar idag, tränat i en timme och sen slappat resten, inte ätit något har jag. Undra vad jag ska äta egentligen. Blir väl ner till affären och handla något nyttigt. En drick yoghurt och öh.. En macka av något slag. Inget fett, jag tar jävligt seriöst på vad jag äter nu. Pappa frågade om jag ville äta på burger king, no plx. Eller om jag ville ha KEX från kylen, men no plox, i r no needz. Jag är inte sugen på att äta något sånt ändå. Jag vill ha.. O M F G!!!!!!!!!!!!! VET NI VAD JAG KOM PÅ. JAG SKA KÖP- .. Nej, nu kom jag på en annan grej. VI HAR NUDLAR HEMMA FÖR HELVETES SATANS DJÄVULENS SKIT I HELA JÄVLA SATANS PUNGHELVETE! Ja! Va glad jag blev nu.

Hm, ska ut med Elin och fiska ikväll, lol. Jag har aldrig fiskat i hela mitt liv dock, har aldrig kastat ut ett jävla snöre i vattnet och väntat på fisk ska nappa. Säger inte att det är tråkigt, jag menar bara att jag inte roas av att sitta still. Jag kan inte bara sitta still, vänta på något och sen dra i ett spö. Jag måste göra något samtidigt, typ.. röra på mig. STISSIG LOSS ÄR JAG. Har haft ryck hela dagen, har inte kunnat sitta still en sekund, tur är har jag en fucking träningscykel och en.. träningsmackapär.. sak... skit samma, som jag kan använda om jag får anfall. Nu verkar det kanske som att jag är helt mentalt efterbliven, många håller kanske med på den punkten, men ibland kan man fan inte bara sitta still och slappa, tänk efter själv om du dömmer mig just nu, din jävla idiot. Hm, vad mer värdelöst vill jag skriva idag. Ja, jag blev bjuden på fest hos min kusin igår. På fredag ska vi festa loss hemma hos honom, kommer nog bli gött, sen in till Kristianstaddagarna fulla som svin antagligen. Hm, kanske borde spara pengar tills dess. Ja, det borde jag. Fuck! Orkar inte med pengar. Hatar mitt liv.

Shit, måste äta nudlar strax asså. Det är sånna chinese ololololol nudlar, och inte eldorados nudlar. Inget fel på dom visserligen men skulle bara nämna att det inte var eldorado n00dlez. Oh, yeah, gjorde ett test på facebook för att kolla hur många klick man har i sekunden. 11.7 klick. 117 klick på 10 sekunder, utan fusk. Tror inte så många klarar det. Testade två gånger till efter det, fick 115 och 111 klick. Klå mig! Mitt medel ligger på 115 då kan man väl säga, andra jag sett använda den ligger på 81 till 83. De måste klicka jävligt sakta eller är det bara mitt finger som har ett eget liv och bor i mitt finger. Vänta, va?

Ska gå och äta nudel nu! Har tagit lång tid nog att skriva det här inlägget, har tränat, duschat, badat, solat och allt annat skit under tiden jag haft bloggen uppe. Glömde typ bort, haha. Jävla skit. Hatar mitt liv.

~HatarN^ Out.

Kommentarer
Postat av: Spence

Glöm inte bort lanet bara. För det ska vara ett awesome lan!



2010-07-11 @ 15:20:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0