Spanien vann!

Jag ville egentligen att Holland skulle vinna men jag visste fan att Spanien skulle vinna. Satt hemma hos Omelius och kollade, blev hysteriskt senare. Alla bråkade och jag fick själv flydamp. Vi skulle åka och bada för det var liksom en av anledningarna till att jag stack hemifrån, plus jag ville inte kolla på fotbollen ensam. Det var en bra match med endast ett enda mål med 6 minuter kvar av sista förlängningen, för er som inte såg det. I vilket fall som helst, jag orkade inte med att det blev så dålig stämning där borta så jag stack sen utan att säga hejdå för det kändes inte som att någon förtjänade det ändå. Kanske ingen brydde sig, meh...

Sitter hellre hemma och spelar dator just nu, imorgon vet i fan vad jag ska göra. Men tror jag ska... göra något som... inget. Jag känner inte för att göra något för mitt liv är så tråkigt ändå, så varför liva upp det. MEEEEHHH, det är seriöst tråkigt när det inte är skola, jag vill fan ha något att göra på dagarna. Antingen skola eller jobb, men vafan, hur fan hittar man ett jobb? Hade jag vetat hur eller vågat fråga rundor hade jag fan gjort det också, det hade nog varit det enda jag hade gjort. Jobbat. Trött på allt, hatar allt och mitt liv suger så stenhårt. Visst, finns folk som har det värre men jag tycker inte om mitt i alla fall.

Ska spela med Spence och BD ett tag... Vill inget annat. Skriver något vettigt imorgon. Hejdå.

Kommentarer
Postat av: Spence

Jag vill också spela med dig :>

2010-07-12 @ 21:03:37
URL: http://spencegaming.ih4xx.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0