Straaanden!

Varit på stranden idag (har bränt mig), Elin skulle egentligen hänga med men hon tyckte inte fyra timmar kändes lönt. OK? Jo, jag förstår, känns inte alls lönt(?). Hon var riktigt taggad igår men sen så skiter hon i det. Ska sluta blogga om henne, haha. Lärt mig att det inte tjänar någonting till och jag får ändå inte ut något av det förutom vänskap, jag menar, då kan jag lika gärna blogga om vem som helst av mina vänner. I'm just sayin'!

Väntar på att Alexander ska komma hem från Karlskrona. Har faktiskt saknat honom, hahaha. Fattar inte att jag skriver så där. Tecken på att jag blivit snällare? Jo, jag känner faktiskt att jag har blivit det. Förutom mot Elin ibland, men ska lägga av med det. Tycker jag är lite för taskig mot henne och hon har ju inte gjort något mot mig så. I alla fall, Alexander ska hjälpa mig med min brors dator för ljudet har ju fuckat loss, vilket är konstigt för det fuckade aldrig för mig. Det är ju trotsallt mina gamla delar så.

Jaja, ska göra något avkopplande nu ett tag, spela något datorspel eller något. Fan knappt suttit vid datorn på flera dagar, riktigt skön ska det bli att spela något! Hörs, y0!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0