Trist!

Måste bara säga att det var skitkul i Åhus i lördags, men som sagt, yttrar mig inte om vad som händer på fester. Känns inte riktigt som det hör hit.

Men, men.. Åter till mitt trista kärleksliv och min dåliga framgång i livet. Det är jättehemskt att vara kompis med någon som du antagligen älskar. Visst, kanske att ta i lite i detta sammanhang men det är på gränsen till att älska. Denna flicka har en så oehörd energi, utsrålning och personlighet (detta är då positivt). Inte bara det, hon är extremt söt också. Men så kommer man till den där delen när man är så lika, så någon frågar om vi är syskon. Är det negativt eller positivt? Det är lite creepy. Säger det igen, vi är som samma person, fast i olika kroppar; OCH JAG HATAR DET!

För det finns verkligen inte en enda chans jag skulle kunna få henne. Låter sliskigt men, jag vill att hon ska vara min; OCH JAG HATAR DET! För det går bara inte. Det är emot fysikens lagar. Vilket är konstigt kanske, men ändå.

Sitter här och tänker, stirrar in i skärmen. Allt är suddigt och jag undrar hur de får in tandkrämen i tuben. Från hennes fina leende till hur tandkräm kommer in i tuben -- Min vanliga tankeverksamhet. Spacear off helt och hållet ibland. I vilket fall som helst, har varit en rolig natt med Elin faktiskt. Var ju inte bara med henne men hon är förstås höjdpunkten i gruppen, haha. Jobbigt. Jag funderar faktiskt på att släppa det och bara vara skitbra vänner. Jag tror det är sundare för mig och mycket roligare för man tänker inte fel när saker och ting händer. Plus, jag vill egentligen bara vara där med henne, men ändå ha det där lilla awesome extra med henne. Men så tänker väl många om Elin, haha. Vilket är lite sorgligt, för att folk snuskar om henne är riktigt äckligt. Inte för att hon är äcklig, jag hatar bara alla killar som finns. Makes sense? No? Well, it does, for me. And that's what matters. Faggots.

Ska sova, ska upp till Yngsjö med Elin, Kim och Omelius imorgon. Kommer bli sick najs på dirren i hela hoet. Tjarå.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0