Igår - Kasst, idag - sämst

Tänker inte berätta vad som hände igår, jag skrev förut, läste du det då så glöm bort det.

Idag, känns som att jag borde ta och röra mig mot stackedala egentligen, där är en fest där som folk förväntar sig att världs hatarn själv ska komma, men jag känner inte riktigt för det. Dels för det känns som att Elin ignorerar mig. Lägg märke till "känns", hon gör inte det, tror jag..? Orkar inte bry mig.. Jo, jag bryr mig väldigt mycket. Gah.
En annan anledning för att jag inte känner för det är att jag inte riktigt känner för att dränka mig i sprit idag igen, heh. Hade jag fått tag i Ola så hade jag kanske rört mig ditåt. Men det är kallt och jävligt - eller? Jag vet fan inte vad jag vill. Jag är en kvinna in disguise. Vet heller inte vad de vill, bestäm er eller dö. Ert val.

Okej, spaceade där lite. Ska ringa rundor lite nu, vi hörs. Idioter.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0