Fyra och en halv timme senare.

Ringde Elin vid fyra idag och frågade om hon ville hitta på något. Hon sa att hon bara skulle äta och duscha först sen skulle hon ringa mig. Eh.. *Kollar på klockan* Okej...

Vet inte varför men jag har varit helt ledsen hela dagen på grund av det. Det är inte så att det enda jag gör är att sitter och väntar på att hon ska ringa men ändå. Glömde hon eller? Struntade hon i det eller? Fattar inget. Bryr mig heller inte... Jo, det gör jag. Vilket är lite trist att jag gör. Så fort jag börjar bry mig om en annan person så ignorerar den personen mig. Liksom, jag brydde mig inte innan, brydde då sig den personen om mig eller what? Känner heller inte för att göra något, tråkig dag, har ont i huvudet, förväntar mig ett samtal där jag hör en flickas röst. Meh, så mycket skit. Jag säger det igen, y0, jag hatar mitt liv. Brukar lösa sådana här problem genom att önska personen döden för att de gjorde ett misstag, men jag kan inte göra så mot Elin. Haha, det skulle vara hur sjukt som helst.

SEN det där korkade bröllopet på TV. Kunde inte bry mig mindre, ville bara se om någon tabbade sig och dog eller något. Hade varit hur ball som helst. Jaja, avslutar med en röst som JAG HÖR I MITT HUVUD LOL.

Let's just ignore those feelings like you usually do, don't look back, tell her to die and move on.

It's just that.. This time I can't.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0