Midsommar!

Idag är det midsommar och Jens kommer på besök hos familjen Cederberg. Öl, sprit och cykel, hur awesome kan det inte bli? Dock har jag inget blannevann så jag måste till himkoeb sen och handla något gott att blanda med.

Igår, var det en ganska bra dag, var med Ola hela jävla dagen, fram tills Elin skickade sms och ville prata lite eller något. Hon sa att vi skulle mötas vid Flora parken, jag skulle bara käka pizza sen kunde jag komma. Väl klar så skriver hon att det inte känns lönt längre, hon skulle upp tidigt i morgonbitti. Förstod inte varför vi inte kunde snacka en liten stund ändå. Jag menar, hon var ju ändå uppe sen och skickade sms vid elva snåret. Heh.. Blev lite ledsen faktiskt när hon sa att det inte kändes lönt, jag var ju ändå där, i Flora parken, utanför hennes hus, väntandes förgäves. Kunde lika bra stannat hemma hos Ola en stund till. Väl hemma skickade Elin sms till mig, men ja, inte något viktigt antar jag, att hon skulle till Danmark sen sova hos någon kompis efter det. Förresten, vi tog aldrig glassen igår heller, som jag lovade jag skulle bjuda henne på första dagen vi snackade.

Även igår, bestämde vi oss för att köpa Heroes of Newerth! Usch vad taggad jag har varit på det spelet alltså. Det roligaste jävla spelet i TV- och dator spelens historia. Jag ger credits till "the Makers of DotA, the ultimate mod for Warcraft III" för att komma upp med en så underbar spelmod som senare Heroes of Newerth teamet S2Games har baserat sitt fantastiska sköna PC spel på. Redan ägt så stenhårt i HoN, fyra matcher vunna och inte mer än 7 deaths och 24 kills. Det är en KD Ratio på 3.4:1. Bättre ska det bli! Men nog om det.

Idag, ska Jens komma hit, med cykel och grejer. Vi ska grilla lite, äta och dricka booze, senare ska vi kolla rundor lite i sköna TULLARP, sen ska vi antagligen dra igång med cyklarna och trampa oss vidare till Köpinge där det sjukaste asgarvet i livshistorien kommer att inträffa. Fick tyda.se "occur" för att veta vad occur är på Svenska - "Inträffa" betyder det, precis det ordet jag letade efter, men kunde det bara på Engelska, haha.

Minnen kommer bli skapta, skratt kommer utbytas och öl kommer konsumeras! Det är midsommar 2010!

EPIC FUCKING QUOTE DET DÄR! ^

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0