Mitt i natten, jag, min dator och flugan som surrar

JAG HAR EN JOBBIG FLUGA PÅ MITT RUM. Datorn fungerar GALANT! Bytte mitt gammla wow account mot en AMD Phenom II X4 910e processor på 2.6Ghz! Kan inte bli lyckligare, haha. Äntligen har jag någonting bra i datorn. Nej, men, har faktiskt uppgraderat hela datorn förutom grafikkortet, men det behöver jag ändå inte för jag har ett Nvidia 9400 GT så det är ganska hyffsat.

Räddade Elin idag från att bli våldtagen av Haider. Ja, man vet inte med honom, han är helt mysko. Han är förresten en amerikan som bor här över sommaren. Jobbig typ ibland men ganska cool. Imorgon ska jag va med Elin igen och panta flaskor och köpa glass, hahaha. Mysigt värre. Vet inte varför jag tycker det är mysigt men ändå.

Förresten, verkar som att jag öppnar upp mer nu och är mer... öppen. Heh. Jobbigt. Vill inte visa vem jag egentligen är, en mördare, en seriemördare, en våldtäktsman! Nej, jag är snäll men jag visar inte det. Förstår inte varför, när man är snäll är det coolt. Say waaaaat. Eller som Elin kanske hade sagt: Word - uuuup!

Ja, fjöntigt, men det är vad hon är. En fjönt. Men jag gillar det. SE, NU GÖR JAG DET IGEN, JAG HATAR ALLT.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0