Onsdag, eller? Ja, det är reset på wow. HÖH.

Hög musik, huvudet mot bordet, ingen iPod och tänker fortfarande på allt det där dåliga som hänt.

Ja, vad ska man säga? Uppdaterar facebook med onödigt skit som får folk att gå sin väg, rädda och fulla med hat mot mig. Men varför skulle jag bry mig? De brydde sig aldrig om mig. Let me put it this way, it all comes down to love and care. Ja, exakt så. Kan inte uttrycka mig så på svenska för jag har inte svenska kunskaper nog för att översätta det där till svenska... Eller något. Kan inte skriva det på svenska, för det första låter det korkat, och sen gillar jag inte svenska.

Men det har ni fått förklarat i föregående posts. Hmph.. Det är så här dags på året då jag känner mig värdelös. Som att jag bara finns, till ingen nytta. Jag vill finnas FÖR någon, och någon FÖR mig. Vilket det gör också, bara det att den andra personen förstår inte.

Har ångest som fan, vill prata med Henne men jag kan inte bara låtsas som allt är okej. Har raderat Hennes msn tre, fyra gånger men skriver in Henne igen. För jag mår dåligt av att inte KUNNA skriva till Henne. Men jag gör ändå inte det. Låt mig simulera en konversation.

Niklas: Hej! Hur är det?
Hon: Hej hej :> jo det är bra
*Lägg märke till att hon inte frågar mig detsamma.*

... Ska jag fortsätta skriva om någonting eller ska jag ta det där som ett tecken att hon inte bryr sig? Och har aldrig gjort och kommer aldrig att göra?

Har kommit upp med värsta konspirationsteorin om vad som egentligen hände under den där tiden där vi inte kunde "kommunicera" pga, buggar i telefoner och internet. Men det ska jag berätta en annan gång, det är ganska komplicerat och det blir mycket att skriva.

Bloggar för mig själv, antagligen ingen som läser den så, fett ensam..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0