Ska blogga seriöst i sommar, känns som att jag behöver det.

Vad vill jag egentligen skriva om? ALLT. Allt skit som ständigt händer, allt bra, allt det som verkligen inte hör till någonstans. Kärlek, hat och vänskap.

Om du, läsarN, nu har läst en del i min blogg, så borde du veta att jag är en lite mentalt efterbliven, hatfull, kärleksfull, djup, unloveable och trög människa. När vi har det avklarat så kanske jag ska säga också att det känns som jag har fastnat. Kommer ingenstans, vet inte hur jag ska göra. Saker blir svåra och ingen hjälp får man på vägen. Det är hemskt att inse verkligheten, att du är ensam, att du egentligen bara lever och inte gör någon nytta för någon alls, varken dig själv, din familj eller dina vänner. Du bara finns.

Också, vill bara lägga till min konspirations teori. Okej, så under en tid så kunde inte jag och Hon kommunicera. Varken msn eller sms, inte heller ringa. Meeen, efter lite tankeställare och osvarade frågor till mig själv så kom jag på svaret. Hon undvek mig. Obvious, isn't it? För mig var det inte. Som sagt, kär som man var så såg man inte det uppenbara, ville inte inse det dåliga med allting. Istället envisades jag med att fortsätta smsa och ringa till Henne, vänta dag ut och dag in tills jag såg Hennes namn komma upp på rutan, att Hon hade loggat in så jag kunde skriva till Henne. Men icke.

Problemet var att Hon pratade med en annan på vänster sida, om man säger så, på höger sida sitter jag och tittar som ett fån, rakt ut i tomma intet, medans Hon är vänd åt vänster och pratar med någon annan. Hon spelade ju World of Warcraft, Hon var inte online där, men, vad visste jag om Hon spelade på någon annan, nystartad character? Precis. Vad visste jag om Hon låtsades med att skicka sms till mig? Precis. Hon fick mina patetiska sms för att sedan ignorera det, lät det ringa när jag väl ringde och hade sig som visa som offline på msn. För jag testade skriva till henne och då svarade hon när hon hade det som visa som offline. Hon sa "åh, det är min brors dator, han måste ha gjort något med internet, jag ska bara byta internet, brb". Två minuter senare loggar Hon in och berättar hur mycket Hon har saknat mig och massa sånt där onödigt kärlekspladder som jag hatar numera.

Förresten, flippade precis en person. Fick en jävla rush av att vara elak, som att jag inte varit vid liv på ett tag och nu när jag får chansen att vara elak mot en person som jag verkligen inte kunde bry mig mindre om så tar jag den chansen och verkligen önskar denne person döden.

En sak till, snackar på MSN lite. Tänkte quota en grej bara.

"Dude, look. Honestly, I think I have a harder time than you've got. I practically hate everything, I wish every single person I meet to die the quickest death so I can get rid of them. Because I have never, ever felt love from anybody else, not even my parents. Nobody, in the whole wide world have never felt love for me. From what I know of. I, on the other hand, have felt so much love for many people who ignores my feelings. That's the reason why I hate everybody. I just try to hide it when I am outside, but in here by the computer, I always express myself so fucking bad. It's like that, when I am alone I just start hating everything because the worst thing I know, is to be alone."

Avslutar med det där, en quote, som vanligt. Hata snällt ~ Niklas Cederberg

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0