Slut på LAN

Jag är epic trött, ändå har jag sovit hela dagen. Ska strax hem och ta datorn med mig den här gången. Måste ta örondroppar etc. etc.. Koppla in datorn när jag väl är hemma och sen be min bror att köpa mina gammla datordelar för han behöver verkligen det. Grafikkortet är så fail det bara går på hans nuvarande dator och det är inte ens PCI-E. Gör det mig ledsen? Nja, kortet är fortfarande ett av de bästa PCI korten från Nvidia. Men jag har ju ett uppgraderat 8800 GT kort så, är ju någorlunda bättre. I vilket fall som helst..

När jag kommer hem ska jag nöta lite till för det är en relativt tråkig dag, sen sova så jävla gött. Städa rummet också! Måste fixa en telefon så jag kan smsa med Elin igen också. Hon har skrivit till mig men jag har inte haft någon mobil. Så.. IN YOUR FAAAACE! <3

Öh.. Tjarå.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0