Tisdag, am I right?

Startar dagen med musik som vanligt, en efterlängtad dusch har jag tagit, haha. Låter kanske lite sliskigt men vi har inte haft varmvatten nu på någon dag så jag skippade igår, därför jag höll mig inne hela dagen. Hahaha. Senare ska jag med Alexander till posten och hämta ut hans dator delar för 16,000 kronor. What. Ja, 16,000, hur sjukt är inte det? Förresten, måste sluta säga så. Något sjukt hände nyss, lyssnade på Come Clarity med In Flames, när den var slut började jag sjunga på en Sonic Syndicate låt. Låten börjar med "Walking down this self-destructive path", så sjöng jag. Jag har 178 låtar i min lista (Jag vet, inte så mycket, haha) och av alla dom så blev det Sonic Syndicate - Ruin.

I vilket fall som helst så har ju Alexander köpt nya delar och jag ska köpa hans gammla för en tusenlapp. Nu kanske du tror att de är dåliga delar men, dom är dubbelt så bra som mina. Förresten, nu skrev han på MSN att jag ska komma över så, det ska jag göra också!

En sak till, om ni trodde jag var kär i hon där Elin så. Nej. Jag orkar inte längre, jag blir bara ledsen. Tänker vänta tills någon hora kommer och frågar om hon vill gifta sig. Tills dess öh... gråter jag väl.

Känd referens av Niklas Cederberg - Jag hatar mitt liv.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0