Äntligen! .. Men vänta.

Äntligen har man fått tid på sjukhuset i stan! Blir riktigt glad. Nej, jag ska inte till psyket, ska till öronkliniken! Har längtat som fan på att de ska ta en riktig titt på mitt förbaskade öra. Jobbigt att ständigt gå runt och ha ont i örat.. Hoppas de gör något åt det dock, och inte ger mig mer penicilin so that I end up with nässelfeber igen! Snacka om att jag var knottrig! Haha.

..Fortfarande ingen praktikplats, hade nog haft om läraren hade varit i skolan så jag kunde snackat med honom, men nej. Rätt ska vara rätt dock, är inte läraren i skolan ska fan inte eleverna vara där heller! Fast så kanske man inte ska resonera. Får väl argumentera med mig själv om det lite senare.

PLÖTSLIGT! Så är det tydligen poker hemma hos mig på Lördag som Jens har planerat in!(?) Visst, ska bara rigga upp stereon och fixa lite bier så blir det bra. Någon som vill komma..? Jag har värsta poker setet med sånna roliga färgade plastmynt. Ja, jag kallar dem så.

Men ska göra annat nu, tjarå.


Kommentarer
Postat av: BlueDevil

nub

2010-03-06 @ 22:59:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0