Att blogga eller inte blogga, det är frågan.

Seeing as everybody else is doing this shit, I thought I'd do one myself. GET IT? DO ONE.

Engelska! Älskar Engelska. Bästa som finns. Bara det att vi har världens pissigaste lärare. För det första luktar han skit, för det andra så rullar han rundor på golvet ibland och för det tredje så är han bara allmänt korkad.

Hur jag mår? Efter en bra helg med öl, sprit, b-rudar och vänner så känns det helt underbart.
Hur Jens mår? Han mår dåligt. NOT. De som tror att han mår dåligt när han säger det känner inte Jens. Uppenbart att han bara håller på ju!

Men, back to me, I am superiour win to the humanity and deserves some attention. Nej, ingen attention whore är jag inte, men jag ser på en blogg som att uttrycka sig själv FÖR sig själv så att andra kan få läsa och se hur andra är eller mår.

Mår fan bra av att skriva ner vad jag tycker och tänker! Ska fortsätta med det här.. Blogg, var det?

Dentan out.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0