Att sova länge..?

När man vaknar upp så vill man att det ska vara morgon. Men när man vaknar upp och klockan är halv tre på dagen vill man ta livet av sig. Det är fan inte mycket kvar av dagen då och det blir genast tråkigt att gå upp ur sängen. Därför ställer jag alltid klockan på halv tolv så att jag inte ska sova bort hela dagen. Dock så glömde jag ställa klockan inatt och sov till halv tre. Finns mycket att göra då liksom..? Och nu ska man strax sova igen! .. Om 7 timmar! Haha.

Ska till sjukhuset imorgon för hörseltest. It's not going to be awesome. Nåväl, något som måste göras för att se om jag fått bättre hörsel. Har väl inte märkt någon större skillnad efter örondropparna. Lite grann kanske! Vilket är bra. Men men.. Får se om det ska behövas oppereras. Förhoppningsvis inte.

That's it for me, folks. Tjarå.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0