Bra sagt. Håll truten istället.

Det är verkligen så att man kan bry sig om exakt allting här i livet, man ska ha en talan om allting som finns, eller? Är det verkligen så? Eller ska man bara hålla truten? Oftast är det så att man bara ska hålla mun. För har man inget vettigt att säga ska man bara vara tyst. Blir så in i helvetes förbannad på många som inte vet när man ska vara tyst!
Kanske någon som såg hur jag gick berserk på Facebook kanske, inte? Okej. Jaja, tog det över MSN senare och som vanligt är det jag som, inte har fullständigt rätt kanske, men som makes most sense in my arguement. För jag har åtminstone en hjärna.

Men nog om det nu.

Får ta och hitta praktikplats already, det är fan för jävla tråkigt dock. Vill dessutom hitta något som är roligt, och inte något place där man får stå i lagret och lukta på sin egen svett. Blir till att spendera resten av veckan att leta praktikplats, såvida jag inte hittar imorgon eller något, för då kan jag sitta hemma resten av veckan och börja praktisera på Måndag nästa vecka istället! Härligt, två veckors lov istället för bara ett. Sen fyra veckor praktik, ett lov till och sen vecka praktik till.

Får se hur det går, åter till.. vad jag nu höll på med..?


Kommentarer
Postat av: Spence

Alla har en hjärna. Men dock kan inte alla använda den på det mest optimala sättet, genom att tänka.

2010-03-02 @ 22:38:55
URL: http://spencegaming.ih4xx.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0