Härlig dag!

Har varit en bra dag, fixat praktik (Hos min pappa dock, alltid något!), varit på öronkliniken och fått mitt öra rensat så stenhårt så jag nästan tuppade av! Sjukt obehagligt. Sen tog jag en fika med Sara, MYCKET trevligt! Haha lite fail att jag är så glömsk att jag glömde bort var jag stoppade min plånbok. Fick panik! Jättejobbigt att tappa bort saker ju, speciellt plånboken. Men den hade gömt sig den lille rackaren! ...

Får ta och ändra tillbaka till mitt gammla jag, tiden innan Göteborg. Någon som kommer ihåg hur jag var? Allt är svart och jag ser bara allihop som livlösa kroppar som jag dansar glatt över. Jupp, jag är galen. Men det tar lång tid att komma över något som kunde varit det bästa som hänt mig, men som aldrig inträffade. Tänker fortfarande på det och hatar mig själv för att jag inte lyckades. Nåväl, ska försöka vara glad och snäll mot mina -vänner-. Om de fortfarande ser mig som en vän efter allt ont jag sagt för att jag själv ska må bättre.

Avslutar kvällen med lite Heroes of Newerth med Paxis (Adam Jeppsson) och Jensa förhoppningsvis!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0