Mitt korkade öra.

Var precis på öronkliniken, tydligen hade dom inte registrerat vår tid men de kollade på mitt öra ändå. Tydligen ska jag in regelbundet fram tills slutet på nästa månad, då jag ska röntgas och ska troligtvis få operera örat.. Igen. Det ska fan bli bättre det här alltså. Att få den där dammsugaren instoppad i örat och rengöra varje vecka får mig bara att må illa och snurrig som fan. Svimmar nästan varje gång, riktigt obehagligt.

Nåväl.. Har man hål på trummhinnan så har man <.< Samt annat smått och gott i örat, som.. vad var det nu det hette? Polyper var det nog. Låter inte bra. Anyway.. Måste plugga och sånt också så har mycket för mig. Nej Jens och Adam, orkar inte HoN idag heller. Plus att Kim kommer hem idag så jag ska raida ICC10 med honom ^^ Haha.

TJARÅ

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0