Nu är det som så att jag har tänkt lite.

Har tänkt lite.. Och vi vet alla att det inte är bra när jag har tänkt i mer än två minuter. Slutar alltid med att pingviner tar över morotslandet för världsherravälde. Men nu är det också så att jag undrar över vad det är jag har tänkt på. Kanske inte så smart.

Igår, vi spelade som vanligt Heroes of Newerth när Adam "Paxis" Jeppsson plötsligt fick mens eller något! Jag förstod inget. Hans rage har bränt fast i min hornhinna och jag ser hans brinnande huvud framför mig konstant. Vilken dramatisk händelse! Men ärligt talat så vet jag inte varför han blev så. Får väl tala med grabben.. I vilket fall som helst. Vad ska man göra med sitt liv? Känns som om jag inte kommer någonstans överhuvudtaget. Socialt sett kommer jag nog framåt. Men "karriär-wise" och skola står still. Kan bero på att jag inte har praktikplats och faktiskt inte bryr mig ett skit om det. Går hellre i skolan om jag ska vara ärlig. Bara jag som resonerar så? Kan vara för att jag är den enda som inte är idiot. Eller är jag den enda som ÄR idiot? Jag vet inte om jag ens kan fråga fler frågor till mig själv, har nog ställt vartenda en nu.

"If you gave me the power to turn back time, TO SAVE MY CORRUPTED HEART! I would shape it the way it was meant to be! I WOULD NEVER KNOW YOU AND YOU WOULD NEVER KNOW ME!" Just det, det är exakt vad jag skulle vilja göra. För om jag ska vara helt ärlig så tror jag det skulle vara mycket bättre för oss alla.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0