Örondroppar..

Örondroppar är ju förjävligt. Två olika sorters också, sex gånger om dagen. Bah, för jävla tråkigt! Hoppas bara att det fungerar nu också så att jag inte behöver operera örat igen.

Kollat på South Park nyss, blir te å raida litt nu med bror min i World of Warcraft. Ja, jag spelar det och Jens du kan vara tyst ;D Spelar inte Heroes of Newerth föräns nästa patch i det i alla fall. För det är helt värdelöst att spela det skitet just nu. Blir så vansinnig på skiten så det är helt sanslöst. Och Alexander vill inte spela Age of Empires 2 med mig. Blir så ledsen D:

Mm, men ska spela lite WoW nu. Tja.

Kommentarer
Postat av: Kukllaman

Jag vill fan med spela AoE2 :O askul ju :P

2010-03-11 @ 19:35:13
Postat av: Spence

FFXIII äger WoW med hästlängder!

2010-03-11 @ 23:19:42
URL: http://spencegaming.ih4xx.com/
Postat av: BlueDevil

Nu har vi spelat, keft.

2010-03-13 @ 01:48:37
URL: http://i.h4z.it

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0