Tänka sig.

Ja, tänka sig. Det där Heroes of Newerth är ju inte så pjåkigt trottsallt. Jag menar, NÄR FOLK HAR TUR OCH EGENTLIGEN SUGER HÄSTKUK SÅ HAR DE FAN INTE I SPELET ATT GÖRA HELLER FÖR DÅ SKA DE BARA DÖ. Men det är så, antingen lottar motståndarlaget och säger att de är bättre, när det egentligen bara handlade om tur. Visst! Jag säger inte att jag är den bästa som finns. Men jag vet när fan det är tur eller inte, och när någon har TUREN att komma undan med 20HP och sen säga att han är bäst i hela världen, då har man inte något vett kvar alls i huvudet. Då ska man klicka F10, Quit Game och sen Yes. Gå till C:/Games/Heroes of Newerth/ och klicka på UNINSTALL OCH FÖLJA INSTRUKTIONERNA.

...

.........

:D Men jag är glad ändå och inte alls galen av mig.

"Förlåt för allt ont, förlåt för allt, jag önskar jag kunde göra om allt. Men det går inte gå tillbaka i tiden och ändra på tiden innan jag träffade dig. Jag hade varit en lugn själ..." DÖ.

Kommentarer
Postat av: BlueDevil

Mitt ligger inte där, nub

2010-03-14 @ 01:58:35
URL: http://i.h4z.it

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0